terima kasih

tujuan utama menulis blog pada pagi hari ni..
sebab nak cakap terima kasih kat hazrina erin ataupun nama manja nya ialah erin..
erin ni la telah mengedit blog saya menjadi cantik..
tank a lot...ye erin..
walaupun dia edit blog saya masa presentation sedang dilakukan...
hehehehe..
bukan sebab dia yang jahat tak mau dengar orang lain present..
tapi sebab saya yang suruh..
so, saya yang jahat bukan dia ok..
daku mmg x reti menda alah blog nie..
selain itu, saya juga nak ucap kan terima kasih kepada semua yang telah memberi daku support dalam semua benda la...
baik dlm pelajaran ku terutama sekali design..
dulu masa kat matrik semangat bukan main..
bila sekarang, rasanya semangat tue hilang..tak tau pergi kemana...
dan dah tak taw nak jadi apa...
lepas habis present je..
mesti hati sedih..even x tunjuk kat orang pun..
tapi memang sedih..
balik bilik hanya Dia yang tahu apa yang terjadi..
tak taw la..nape..kadang2x rasa macam...
so, kita tulis la kat blog...
by the way...
tank a lot ye erin..
nak tank jugak kat tasya...
mereka yang dari dulu suruh saya buat blog..
so, sekarang dah ada blog..
best juga ada blog...leh melepak depan komputer baca blog orang lain...
hehehehe...

2 comments:

no name said...

hahaha..sama2~ benda kecik je..tak susah pun..(: kn best ade blog.blh merapu, membebel, menaip bnd ngarut2~hehehe

budak baru belajar said...

hahahah..mmg best...mengarut je..

Post a Comment